نمایشگاه های بین المللی نفت و گاز


شرکت تهران جوان همواره و به صورت پیوسته از سال 1389 در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز شرکت کرده است که در اینجا به یک سری از اهداف برای شرکت در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز اشاره می کنیم:

  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز 

تهران جوان، برای حمایت از کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی و به روز رسانی اطلاعات توسط مهندسان ماهر و توانا و همچنین آشنایی صنعت گران صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای جدید این صنعت در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز سال 1394 حضور داشته است.

 

 

  • بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز 

تهران جوان، در سال 1395 برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و ایجاد حس خودباوری و خود اتکایی ملی در نیروهای متخصص و مدیران و سرمایه گزاران داخلی جهت تولید کالا ، پکیج تزریق مواد شیمیایی و فرآیندی خود را برای نشان دادن توانایی طراحان و مهندسان این شرکت با بهره گیری از بهترین متریال دنیا به معرض نمایش گذاشت.

 

 

  • بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز 

تهران جوان، با عقد قراردادهای بازرگانی و ساخت پکیج تزریق مواد شیمیایی و فرآیندی در سال 1396، و با ساخت کارخانه ای جدیدجهت انجام پروژه های جدید در توسعه اشتغال در صنعت نفت و گاز تاثیر به سزایی را داشته است.

 

 

  • بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز 

تهران جوان، با نشان دادن توانایی خود در ساخت پکیج تزریق مواد شیمیایی و فرآیندی با متریال های متفاوت ودرخواستی توانست کیفیت بالای  ساخت کالای ایرانی را در سال 1397 به معرض نمایش بگذارد.

 

 

  • بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز 

تهران جوان، با بالا بردن حجم تولید در زمان کوتاه در ساخت پکیج­های  فرآیندی و سایر تجهیزات توانست بالا بردن رونق  در بازار با ساخت کالای ایرانی را در سال 1398 به معرض نمایش بگذارد.

 

 

  • بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز 

تهران جوان در راستای احترام به نظام سلامت جامعه و اجرای پروتکلهای بهداشتی علی‌رغم علاقه به حضور ، جهت نمایش دستاوردهای سال گذشته از شرکت در این گردهمایی سالانه صنعت بزرگ نفت در سال 1399 امتناع نمود.

 

 

 

رویداد

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!